دیروز ، سئو ویدئوی کوتاه جدیدی درباره نحوه عملکرد جستجوی Google منتشر کرد. این دقیقاً مربوط به نحوه ادامه جستجوی سئو در بهبود نتایج است. واضح است که این در پاسخ به شنیده های کنگره ایالات متحده از چند هفته پیش است. این ویدئو بسیار ساده شده است اما فکر می کنم کار دیگری انجام می شود که توضیح می دهد سئو برای ایجاد تغییرات در جستجوی چه عواملی در جستجوی آن عمل می کند.
در اینجا یادداشت های من از گوش دادن به ویدیو سئو ذکر شده است:
اطلاعات زیادی در وب وجود دارد
ماموریت سئو اتصال شما به آن اطلاعات است
سئو جستجوهای پیش بینی کننده خودکار را نشان می دهد (این موضوع شکایات مربوط به جلسه رسیدگی را برای نشان دادن پیش بینی هایی که ممکن است برخی با آن مخالف باشند) به نمایش می گذارد.
سئو قطعه های برجسته و نحوه اطلاعرسانی آنها را نشان می دهد (این موضوع شکایات مربوط به رسیدگی به سرقت محتوا را لمس می کند)
سئو همچنین پانل های دانش را برای عکسبرداری سریع از افراد ، مکانها یا چیزها و روابط بین آنها نشان می دهد (این موضوع شکایات مربوط به رسیدگی را همانند قطعه های برجسته لمس می کند)
سئو گفت هدف این است که شما اطلاعات را فوراً به دست آورید
گوگل گفت این سیستم رتبه بندی به اطمینان از صحت اطلاعات کمک می کند
برخی از چگونگی انجام این کار از بررسی کلمات کلیدی و نحوه انتشار صفحه اخیر (بدیهی است که بیشتر وجود دارد)
سئو اعلام کرد که کامل نیست
اما وقتی این اشتباه شود ، سئو نمی تواند نتایج جستجوی فردی را به صورت دستی برطرف کند
سئو گفت با پیشرفت در الگوریتم ها ، جستجو را بهتر می کنند
گوگل در سال ۲۰۱۹ ۳،۶۲۰ پیشرفت را برای جستجو انجام داده است
سئو خط مشی های جستجوی خود را به روز می کند و گاهی اوقات Google اطلاعات مانند ویژگی های اشتباه در پانل های دانش را به صورت دستی اطلاعات را حذف می کند
نظرات