چرخ و فلک محبوب محصولات. اگر کاربران موبایل در جستجوی پوشاک و محصولات مد هستند ، ممکن است با چرخ فلک محصولات محبوب Google نیز روبرو شوند. این نوع نتیجه موبایل به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به کلیک بر روی سایت خرده فروش ، دسته بندی محصولات را فیلتر کرده ، رنگهای مختلف را مشاهده کنند ، بررسی ها را بخوانند و قیمت ها را مقایسه کنند (اگرچه برای تکمیل خرید مجبورند روی پیوند فروشگاه کلیک کنند).
نتایج جستجوی ارگانیک Google Popular Products
چرخ و فلک محبوب محصولات در نتایج جستجوی تلفن همراه Google.
می توانید محصولات خود را با مارک کردن با طرحواره محصول و / یا ارسال یک خوراک محصول در http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html Merchant Center ، وارد این چرخ فلک کنید. درباره مقاله دقیق مورد نیاز و طرحواره و همچنین نحوه بهینه سازی این ویژگی می توانید در مقاله س articleالات متداول ما درباره محصولات محبوب Google بیشتر بخوانید.
محتوای همیشه سبز خود را تازه و تغییر مکان دهید
محتوای خود را در طول سال کار کنید. محتوای همیشه سبز می تواند منبعی برای مشتریان احتمالی در طول سال باشد و سال به سال به خدمات شما ادامه دهد. بون گفت: "صفحات مبارزات را برای تعطیلات ایجاد نکنید و بلافاصله بعد از آن بازنشسته شوید ،" در عوض بازرگانان توصیه كردند كه محتوای همیشه سبز مانند راهنماهای هدایا را ایجاد كنند تا بتوانند در طول سال به صفحه داخلی پیوند دهند و از خریدهای تعطیلات برجسته تر باشند. فصل وی گفت: "به آن محتوا اجازه دهید هر ساله پیوندها را بدست آورد و برای شما کار کند ، نه اینکه آن را حذف کرده و سال جدید را از سال دیگر شروع کند."
مصرف کننده تعطیلات را اسکان دهید. تقسیم بندی درخواستهای شما و تغییر مکان محتوای همیشه سبز شما بر این اساس برای موفقیت آن در تعطیلات بسیار مهم است.
"از خود بپرسید ، در تعطیلات ، آیا همان افرادی که تصمیم به خرید می گیرند ، هستند؟" دیویس گفت ، "یک مثال خوب بازی های ویدیویی است: در بیشتر سال ، خریدار اصلی بازیکن خواهد بود ، اما در تعطیلات ، آمار نشان می دهد که این یک هدیه بسیار محبوب است."
در این مثال ، اگر محتوایی برای رتبه بندی س quالات مربوط به "بازی های برتر" دارید ، می خواهید محتوا را برای تعطیلات تنظیم کنید تا سوالات مصرف کننده جدید (خریدار هدیه) را برطرف کند. دیویس گفت ، تغییر محتوا به این روش به شما کمک می کند از رتبه بندی موجود بهره مند شوید.
وی گفت: "در این صفحات ، شما می خواهید نه به سطح بزرگی كه می توانید برای مصرف كننده ای كه برای آخرین Call Of Duty ترشح می كند ، بپردازید ، بلكه س butالاتی را كه والدین ، اقوام و غیره برای آنها ایجاد می كنند ، در نظر بگیریم." رتبه بندی شده؟ چرا آن رتبه را دارد؟ نظر والدین دیگر چیست؟ این نوع سالات. "
علاوه بر تازه کردن مطالب ، باید در توضیحات ، عنوان ها و عناوین صفحه خود نیز تجدید نظر کنید. به عنوان مثال ، عنوانی مانند "A Parent's Guide to 2020's Top Video Games" بیشتر از "بازی های ویدیویی برتر ۲۰۲۰" باعث جذب کلیک والدین می شود. در نظر گرفتن مجدد محتوای خود با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به شما در جذب کلیک بیشتر در طول تعطیلات و تبدیل ترافیکی که دریافت می کنید کمک کند.
تحریریه ی ما در تهیه این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
نظرات