افرادی که اعتبار صدور گواهینامه ملی را از طریق هیئت صدور گواهینامه ملی آموزش ماساژ درمانی و بدن (NCBTMB) که به دنبال تجدید گواهینامه خود در سال جاری بوده اند ، در دست داشته اند ، درباره سردرگمی خود درباره اعتبار جدید مجوز هیئت مدیره صحبت کرده اند. در اینجا در انستیتوی مطالعات بهداشت و درمان یکپارچه ما با کار کرده ایم تا بتوانیم پاسخ برخی از هستند را کاهش دهد.آموزش طب سنتی
بیایید از ابتدا شروع کنیم
قبل از اول ژانویه ۲۰۱۳ ، شخصی اعتبار گواهینامه ملی را از طریق NCBTMB کسب می کرد. به اعضای دارای این اعتبار دو گزینه برای تمدید ارائه می شود:
زودهنگام ، قبل از اول ژانویه ۲۰۱۳ تمدید کنید و اعتبار فعلی خود – مجوز ملی را حفظ کنید. این به شما امکان می دهد تا با اعتبار صدور گواهینامه ملی برای چهار سال دیگر ادامه دهید. وقتی چهار سال تمام شد ، تنها در صورت برآورده کردن شرایط ، می توانید اعتبارنامه صدور مجوز انجمن را تمدید کنید.
یا زود تمدید نشود و منتظر بمانید تا زمان تمدید شما به پایان برسد. اگر می خواهید مجوز ملی خود را تمدید کنید ، در صورت برآورده کردن الزامات ، می توانید مجوزهای مجوز هیئت مدیره را تمدید کنید.
برای درمانگرانی که قبل از اول ژانویه ۲۰۱۳ گواهینامه ملی خود را تمدید نکرده اند ، اکنون فقط می توانید به عنوان مجوز انجمن تمدید کنید. اما ، مجوز هیئت مدیره با احتیاط های اضافی همراه است تا مطابق با استانداردها باشد.آموزش پوست و زیبائی skin care.

مجوز شدن در هیئت مدیره
اگر قبلاً دارای مجوز ملی بودید و اکنون نیاز به تمدید دارید ، تنها گزینه شما برای حفظ اعتبار از طریق NCBTMB تبدیل شدن به Board Certified است. برای تمدید مجوز هیئت مدیره باید:
اثبات اثبات حداقل ۷۵۰ ساعت آموزش را نشان دهید ، که شامل برنامه اصلی برنامه NCBTMB و هرگونه ادامه تحصیل است
اثبات اثبات اینكه ۲۵۰ ساعت تجربه كار حرفه ای را در طی مدت زمانی مشخص انجام داده اید. NCBTMB نشان می دهد که این اثبات می تواند به صورت کتاب تاریخ یا نامه ای از کارفرمای شما باشد. (اگر مستندات دیگری دارید یا گزینه های دیگری برای مستندسازی لازم دارید ، توصیه می کنیم برای نیازهای خاص خود مستقیماً با NCBTMB تماس بگیرید.)
حفظ و اثبات گواهینامه فعلی CPR
برنامه صدور گواهینامه را تکمیل کنید
رضایت به بررسی پیش زمینه جنایی در درخواست شما
در برنامه خود بگویید که شما به استانداردهای عمل NCBTMB و قوانین اخلاقی متعهد هستید
در برنامه خود بیان کنید که شما به مخالفت با قاچاق انسان متعهد هستید
۸۵ دلار هزینه بپردازید
آزمون صدور گواهینامه هیئت مدیره – آیا همه افراد باید از آن استفاده کنند؟
یکی از مناطق بسیار مهم مربوط به معما مربوط به گرفتن آزمون گواهینامه هیئت مدیره است. اگر شما یک گواهی نامه صدور گواهینامه ملی را نگه دارید و در حال حاضر نیاز به تجدید به صدور گواهینامه هیئت مدیره شما نمی نیاز به گرفتن گواهینامه آزمون هیئت مدیره. آزمون صدور گواهینامه هیئت مدیره فقط برای افرادی که گواهی نامه NCBTMB را نداشته اند و اکنون به دنبال تبدیل شدن به هیئت مدیره مجوز هستند ، لازم است . افرادی که هیچ مجوز NCBTMB را تجربه نکرده اند و می خواهند Board Certified شوند ، علاوه بر شرکت در آزمون صدور گواهینامه هیئت مدیره ، باید الزامات فوق را نیز برآورده سازند – و همچنین به جای ۸۵ دلار هزینه ۲۲۵ – ۲۵۰ دلار بپردازند. (اطلاعات بیشتر در مورد این را می توان در وب سایت NCBTMB یافت .)
اگر می خواهید اعتبار صدور گواهینامه ملی خود را به مجوز هیئت مدیره ارتقا دهید ، و گواهینامه فعلی شما به مدت دو یا چند سال دیگر منقضی نمی شود ، NCBTMB در سایت خود توصیه می کند: " … لطفا به آدرس ایمیل بزنید. در صفحه موضوع "ارتقا به مجوز تابلو" را تایپ کنید و نام و شماره گواهینامه خود را به ما بدهید. یک نماینده NCBTMB ایمیل شما را با راهنمایی هایی درباره این فرآیند بازگرداند . "
چه می شود اگر من نیازهای صدور مجوز انجمن را برآورده نکنم؟
از آنجایی که بسیاری از ایالت هایی که دارای مجوز مجوز هستند حداقل برای ۵۰۰ ساعت تمرین برای شرکت در آزمون صدور مجوز احتیاج دارند ، تعداد زیادی از درمانگران وجود دارند که در حال حاضر دارای مجوز ملی هستند اما ۷۵۰ ساعت کل آموزش لازم برای مجوز هیئت مدیره جدید را ندارند. بنابراین ، بسیاری از متخصصان ماساژ می دانند چه اتفاقی می افتد تا هنگام صدور مجوز ، به صدور گواهینامه ملی خود برسند.
پاسخ بسیار ساده است – یا ساعات اضافی لازم را از طریق ادامه تحصیل برای به دست آوردن ۷۵۰ ساعت آموزش کسب می کنید – یا دیگر اعتبار خود را از طریق NCBTMB نخواهید داشت.
برخی از ماساژ درمانی هستند که مایل به دریافت گواهینامه انجمن هستند ، اما چند ساعت آموزشی از انجام این کار خجالتی هستند. وقتی با NCBTMB با مخاطب خود صحبت کردیم به ما

گفته شد که این درمانگران باید مستقیماً با NCBTMB تماس بگیرند تا درمورد گزینه های خود صحبت کنند. به نظر می رسد که NCBTMB با شما در بهترین روش عمل برای به دست آوردن چند ساعت باقی مانده کار خواهد کرد. از طرف دیگر ، اگر یک متخصص ماساژ درمانی برای رسیدن به استاندارد ۷۵۰ ساعته به ساعتهای زیادی احتیاج داشته باشد ، آنها باید سریعاً دوره را شروع کنند تا بتوانند این آموزش تکمیلی را قبل از اتمام زمان تمدید مجوز تخته تکمیل کنند.
چرا NCBTMB اعتبار و الزامات را تغییر داد؟
گمانه زنی های زیادی در مورد این وجود دارد که چرا NCBTMB با اعتبار جدید صدور گواهینامه هیئت مدیره بیرون رفت ، و از این طریق اعتبار صدور گواهینامه ملی را از بین برد. پاسخ قطعی به دست آمده از NCBTMB می گوید:
"NCBTMB
در ابتدا یک مجوز برای حمایت از درمانگران در دستیابی به تعالی از طریق مجوز ایجاد کرد. امروز ، همچنان که ما ماموریت خود را برای تعریف و پیشبرد بالاترین استانداردها در حرفه ماساژ درمانی و بدن سازی ادامه می دهیم ، فراتر از صدور گواهینامه اولیه هستیم تا به شما امکان دهید سطح بالاتری از موفقیت را نشان دهید. NCBTMB و سایر ذینفعان این حرفه تشخیص می دهند که صنعت ماساژ در چهارراهی جالب قرار دارد. بسیاری از درمانگران تحت معیارهای دقیق مشابه سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مشغول به کار هستند. با این حال ، بدتر شدن استانداردهای لازم برای حمایت از برنامه های کیفیت نیز رخ داده است. علاوه بر این ، فعالیت های کلاهبرداری و غیرقانونی مانند قاچاق انسان نیز وجود دارد و تلاش های ما را تضعیف می کند. ما معتقدیم بهترین راه برای ایجاد اعتبار بیشتر برای درمانگران ، بالا بردن استانداردها است. "
آیا باید مجوز هیئت مدیره بشوم؟
این سوالی است که بسیاری از افراد در این حرفه بحث می کنند. برخی از ایالت ها ممکن است نیاز داشته باشند که اعتبار خود را با NCBTMB به همراه مجوز دولتی خود حفظ کنید. برخی از کارفرمایان ممکن است اصرار داشته باشند که مجوز هیئت مدیره را اخذ و حفظ کنید. به خاطر داشته باشید که مجوز هیئت مدیره برای ماساژ درمانی ، مشابه سایر زمینه های مراقبت های بهداشتی ، به دیگران نشان می دهد که سطح خاصی از آموزش / صلاحیت برآورده شده است. با داشتن گواهینامه هیئت مدیره ، خود را از دیگر همکاران جدا می کنید زیرا در زمینه ماساژ درمانی استاندارد دقیق تری را رعایت کرده اید.
NCBTMB
مزایای صدور مجوز انجمن را در زیر ارائه می دهد:
بالاترین استاندارد موجود در این زمینه را نشان می دهد
تعهد به عمل سالم و اخلاقی را برقرار می کند
پزشکان را به عنوان ارائه دهندگان خدمات بهداشتی به همراه سایر متخصصان نیاز به مجوز ، مجدداً مورد تأیید و پشتیبانی قرار می دهند
به مشتریان و کارفرمایان اطمینان می دهد که شما در توسعه و رفتار حرفه ای خود متعهد به تعالی هستید
شرایط لازم برای این اعتبار توسط پزشکان در این زمینه فراهم شد تا از استاندارد بالایی از تعالی حمایت کنند
دید و اعتبار را به دست می آورد

 

لینک کوتاه مطلب
29 ژانویه 2020 687 بدون نظر

نظرات


برچسب‌ها
Download Music Ali Yasini Ki Mesle Mane Download New Music Ahmad Solo Rade Tamas Download New Music Ali Hyper Download New Music Ali Hyper Cafe Download New Music Ali Hyper called Cafe Download New Music Ali Yasini Download New Song Ahmad Solo Download New Song Ahmad Solo called Rade Tamas Download New Song Ahmad Solo Rade Tamas Music Ahmad Solo Rade Tamas New Music Ahmad Solo Rade Tamas New Music Ali Hyper called Cafe آهنگ احمد سلو به نام رد تماس آهنگ علی هایپر به نام کافه آهنگ علی هایپر کافه دانلود آهنگ احمد سلو به نام رد تماس دانلود آهنگ احمد سلو رد تماس دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ علی هایپر به نام کافه دانلود آهنگ علی هایپر کافه دانلود رایگان فیلم ایرانی مغز های کوچک زنگ زده دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی مغز های کوچک زنگ زده دانلود رایگان فیلم سینمایی مغز های کوچک زنگ زده دانلود رایگان فیلم مغز های کوچک زنگ زده دانلود رایگان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده دانلود رایگان مغز های کوچک زنگ زده دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم ایرانی جدید دانلود فیلم سینمایی ایرانی مغز های کوچک زنگ زده دانلود فیلم سینمایی جدید دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده بدون سانسور دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده رایگان علی هایپر فیلم فیلم سینمایی فیلم سینمایی ایرانی فیلم سینمایی ایرانی جدید فیلم مغزهای کوچک زنگ زده متن آهنگ رد تماس احمد سلو متن آهنگ کی مثل منه علی یاسینی مغزهای کوچک زنگ زده پردیس موزیک
سایت شرط بندی بت اسپات