۲٫ بهینه سازی سئو در صفحه
فاکتورهای سئو در آن صفحه عناصری هستند که در وب سایت شما اتفاق می افتد. اینها مواردی است که شما بر آنها کنترل کامل دارید ، بدین معنی که می توانید با پیروی از بهترین روشها برای سئو در بهبود این عوامل تلاش کنید. این فراتر از بازاریابی محتوای شما تا سطوح عمیقتر HTML سایت شماست.

در اینجا تنها چند مورد از عوامل سئو موجود در صفحه وجود دارد که می تواند به شما در بهبود رتبه جستجوی شما کمک کند:

عنوان عنوان – برچسب عنوان در هر صفحه به موتورهای جستجو می گوید صفحه شما درباره سئو چیست. این باید ۷۰ حرف یا کمتر باشد ، شامل کلمه کلیدی که محتوای شما روی آن تمرکز دارد و نام تجاری شما.
توضیحات متا – توضیحات متای وب سایت شما به موتورهای جستجو در مورد هر صفحه کمی بیشتر می گوید. بازدیدکنندگان انسانی شما از این مورد نیز برای درک بهتر صفحه و مرتبط بودن آن استفاده می کنند. این باید شامل کلمه کلیدی شما باشد و همچنین جزئیات کافی را در اختیار شما قرار دهد تا به خواننده بگویید محتوای آن چیست.
عنوان های فرعی – عنوان های فرعی نه تنها خواندن مطالب شما را برای بازدید کنندگان آسان می کند ، بلکه می تواند به بهبود سئو سایت شما کمک کند. می توانید از برچسب های H1 ، H2 و H3 استفاده کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند مطالب شما را بهتر بفهمند.
پیوندهای داخلی – ایجاد پیوندهای داخلی یا پیوند به مطالب دیگر در سایت شما ، می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا درباره سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن پستی در مورد ارزش یک محصول یا خدمات خاص هستید ، می توانید به صفحه محصول یا خدمات در پست وبلاگ خود پیوند دهید.
نام تصویر و برچسب های ALT – اگر از تصاویر در وب سایت خود یا محتوای وبلاگ خود استفاده می کنید ، همچنین می خواهید کلمه کلیدی یا عبارت خود را در نام تصویر و برچسب alt وارد کنید. با درج این اطلاعات ، به ارائه تعریف سئو خود نیز کمک می کنید. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصاویر شما را بهتر نمایه کنند ، که ممکن است در هنگام جستجوی کاربران برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص ، به نظر برسد.
هنگام قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی و عبارات سئو در صفحات ، مهم است که از بهینه سازی بیش از حد جلوگیری کنید. اگر Google بخواهد بیش از حد از کلمات کلیدی در کل مطالب استفاده کند ، صفحه شما را جریمه می کند.

علاوه بر این ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر قسمت از محتوا فقط روی یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز است. این به شما اطمینان می دهد که محتوای سئو شما خاص و مرتبط است. تلاش برای مقابله همزمان با بیش از حد کلمات کلیدی ممکن است بر بهینه سازی موتور جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد زیرا این امر اغلب باعث ایجاد محتوای کم تمرکز و نازک می شود.

اگرچه محتوای سایت نقشی حیاتی در رتبه بندی موتور جستجوگر شما دارد ، اما در نظر گرفتن معماری سایت نیز مهم است. بخشی از فرایند سئو بهینه سازی اطمینان از تعریف سئو در تمام قسمتهای صفحات وب شما است. شما می خواهید از طراحی وب سایت استفاده کنید که موتورهای جستجو را برای اسکن یا خزیدن صفحات و محتوای شما آسان کند.

ایجاد پیوندهای داخلی بین صفحات ، ایجاد نقشه سئو سایت و ارسال نقشه سایت به موتورهای جستجو هم می تواند به بهبود قابلیت خزندگی سایت شما کمک کند و هم به موتورهای جستجوگر شما درک بهتری از محتوای شما می دهد.

یک نگرانی دیگر در مورد معماری سئو سایت شما این است که آیا وب سایت شما موبایل پسند است یا خیر. بسیاری از مصرف کنندگان در حال جستجوی اطلاعات و مارک های دستگاه های تلفن همراه خود هستند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که این کاربران سئو می توانند وب سایت شما را از دستگاه تلفن همراه خود مشاهده ، مطالعه و پیمایش کنند. این نه تنها بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد ، بلکه می تواند در بهینه سازی SEO شما نیز تأثیر بگذارد.

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

لینک کوتاه مطلب
5 نوامبر 2020 939 بدون نظر

نظرات


برچسب‌ها
Download Music Ali Yasini Ki Mesle Mane Download New Music Ahmad Solo Rade Tamas Download New Music Ali Hyper Download New Music Ali Hyper Cafe Download New Music Ali Hyper called Cafe Download New Music Ali Yasini Download New Song Ahmad Solo Download New Song Ahmad Solo called Rade Tamas Download New Song Ahmad Solo Rade Tamas Music Ahmad Solo Rade Tamas New Music Ahmad Solo Rade Tamas New Music Ali Hyper called Cafe آهنگ احمد سلو به نام رد تماس آهنگ علی هایپر به نام کافه آهنگ علی هایپر کافه دانلود آهنگ احمد سلو به نام رد تماس دانلود آهنگ احمد سلو رد تماس دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ علی هایپر به نام کافه دانلود آهنگ علی هایپر کافه دانلود رایگان فیلم ایرانی مغز های کوچک زنگ زده دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی مغز های کوچک زنگ زده دانلود رایگان فیلم سینمایی مغز های کوچک زنگ زده دانلود رایگان فیلم مغز های کوچک زنگ زده دانلود رایگان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده دانلود رایگان مغز های کوچک زنگ زده دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم ایرانی جدید دانلود فیلم سینمایی ایرانی مغز های کوچک زنگ زده دانلود فیلم سینمایی جدید دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده بدون سانسور دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده رایگان علی هایپر فیلم فیلم سینمایی فیلم سینمایی ایرانی فیلم سینمایی ایرانی جدید فیلم مغزهای کوچک زنگ زده متن آهنگ رد تماس احمد سلو متن آهنگ کی مثل منه علی یاسینی مغزهای کوچک زنگ زده پردیس موزیک
سایت شرط بندی بت اسپات